PL News & Events | Strona 6

Aktualności
Więcej informacji o IT&C w artykułach od ekspertów branżowych

Zaufanie w Zespole. Jak utrzymać zaufanie.
29 sty 2019   
Na zakończenie naszej dyskusji na temat zaufania, chciałbym omówić główne zasady, którymi powinien kierować się menedżer, aby budować w ramach projektu środowisko pracy oparte na zaufaniu.
Zaufanie w Zespole. Jak rozwija się zaufanie.
23 sty 2019   
Rzućmy okiem na etapy rozwoju grupowego Tuckmana i dowiedzmy się, w jaki sposób powinno się tworzyć zaufanie w zespole. Co powinien zrobić manager, aby przejść przez ten proces szybciej oraz bardziej efektywnie?
Zaufanie w Zespole. Co wpływa na zaufanie
17 sty 2019   
Zaczniemy od czynnika, który ogólnie pomaga w budowaniu zaufania lub rzeczy, które mogą na nie wpływać.
Zaufanie w Zespole: Mity
17 gru 2018   
W drugiej części naszej serii artykułów o Zaufaniu w Zespołach, przyjrzymy się niektórym mitom związanym z tą koncepcją.
Remote Management. Harmonogram Pracy
14 gru 2018   
Ta rada może wydawać się głupia - każdy ma umowę o pracę, w której podaje się godziny pracy. Po co tworzyć harmonogram pracy? Jednak jesteśmy w branży IT, gdzie pojęcie elastycznego harmonogramu jest dość popularne. Ktoś komunikuje się z klientami wieczorem, ktoś zaczyna pracę wcześnie rano, ponieważ musi zabrać dzieci do przedszkola, ktoś pracuje rano i wieczorem, a z jakiegoś powodu opuszcza biuro w czasie przerw na lunch. W zespole rozproszonym kolejnym czynnikiem jest różnica czasu między lokalizacjami. W związku z tym harmonogram pracy i śledzenie / zrozumienie dla każdego członka zespołu stają się bardzo ważne.
Zaufanie w Zespole: Dlaczego je potrzebujemy oraz jak je zbudować
7 gru 2018   
Podczas szkolenia menedżerów jakiegokolwiek szczebla (od liderów mniejszych zespołów do menedżerów projektów/programów), większość trenerów skupia się na przeróżnych kompetencjach menedżerskich, takich jak umiejętność ustalania celów, planowanie, efektywna komunikacja itd. oraz na ogólnych pojęciach takich jak przywództwo oraz zarządzanie.
Remote Management - Zasady
28 list 2018   
Omówmy teraz kilka podejść, które mogą być wykorzystane przez menedżera, aby odpowiednio współpracować z członkami zespołu rozproszonego po różnych lokalizacjach. Podejścia te mają pomóc pracownikom w zrozumieniu, czego się od nich oczekuje, a menedżerowi - jak to osiągnąć.
Budowanie Kultur Coachingowych część 2
20 list 2018   
W naszym pierwszym artykule przyjrzeliśmy się niektórym kluczowym pomysłom dotyczącym coachingu. Teraz, budując Kulturę Coachingu, będą pewne punkty sprzedażowe do rozważenia. Rzućmy na nie okiem.
Budowanie Kultur Coachingowych
13 list 2018   
Jak Coaching jest narzędziem rozwoju, który leży po przeciwnej stronie spektrum poleceń i kontroli, tak kultura Coachingu jest organizacyjnym modelem rozwoju, który dostarcza strukturę definiującą, w jaki sposób członkowie organizacji mogą najlepiej wchodzić w interakcję z ich środowiskiem pracy oraz jak najlepsze rezultaty są uzyskiwane i mierzone.
Remote Management - Zaufanie
29 paź 2018   
W naszym ostatnim artykule rozmawialiśmy o niektórych typowych wyzwaniach, które mogą pojawić się podczas zarządzania zespołem rozproszonym po różnych lokalizacjach. Jeśli przyjrzysz się bliżej takim sytuacjom i spróbujesz znaleźć jakieś informacje ich temat, zauważysz, że wszystkie opierają się na dwóch głównych aspektach:

Masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami
Thank you!
The form has been submitted successfully.