
Top pięć błędów programowania w Java
28 kwi 2017
Wszyscy popełniają błędy. Nawet bardzo doświadczeni programiści popełniają błędy. Czasami to się zdaża z powodu nieuwagi czy niejasnego interfejsu API. Jednakże te błędy występują rzadko. Najbardziej powszechne błędy w programowaniu świadczą o niedostatecznej więdzy czy umiejętności.
Find out more!
3423

Tester kontra Programista - część 2
28 gru 2016
We wcześniejszym artykule wspominaliśmy o relacjach między testerami i programistami oraz opisaliśmy różne strategie pomocne w komunikacji i osiągnięciu konstruktywnej informacji zwrotnej, głównie w odniesieniu do tzw. umiejętności "miękkich". Druga część poświęcona jest wskazówkom i poradom, które pomogą w udoskonaleniu aspektu technicznego informacji zwrotnej.
Find out more!
3302

Testowanie dostępności: Zaburzenie rozpoznawania barw (Ślepota barw)
11 wrz 2018
Testowanie dostępności jest jednym z rodzajów testów użyteczności. Jego celem jest zapewnienie, że nasz produkt jest przyjazny i łatwy w użyciu dla użytkowników, w tym dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności i specyficznymi cechami percepcji. Mogą to być problemy z percepcją wzrokową, słyszeniem lub ograniczoną mobilnością rąk. Niestety te osoby są często lekceważone, zaniedbywane.
Find out more!
2962

Typowe błędy początkujących testerów - część 2
28 mar 2018
W pierwszej części artykułu mówiliśmy o pisaniu właściwego opisu summary defektu. W drugiej części zwrócimy uwagę na jeszcze kilka wskazówek i trików, które pomogą w pisaniu lepszego summary defektu.
Find out more!
2715

Dynamic Systems Development Method
7 cze 2017
Po dość długiej przerwie chciałbym podzielić się podejściem, którego używamy przy szybkim opracowaniu MVP lub podczas startu nowego projektu dla klientów, którzy chcą przyspieszyć swój biznes przy pomocy precyzyjnych, planowych i ciągłych innowacji przy użyciu automatyzacji programowej.
Find out more!
2685

Możliwe sposoby projektowania aplikacji mobilnych
8 list 2017
Niniejszy artykuł porusza temat dostępnych metod projektowania aplikacji mobilnych. Na czas obecny istnieją dwie najbardziej rozpowszechnione platformy: iOS i Android. Niestety, popularność Windowsa waha się na granicy błędu.
Find out more!
2579

Typowe błędy początkujących testerów - część 1
6 mar 2018
Ucząc ludzi którzy robią swoje pierwsze kroki w zawodzie QA, regularnie napotykam te same typowe błędy, przez nich popełniane. W tym artykule chciałabym przeanalizować niektóre z nich i udzielić porad, jak można takich typowych błędów unikać.
Find out more!
2490

Czym jest Agile Life Planning: Zarządzanie osobistymi celami w Agile
23 paź 2017
Agile to nie tylko modne słowo i nie tylko zbiór zasad tworzenia oprogramowania. Wierzę, że metodyki zwinnego wytwarzania oprogramowania zapewniają także szeroki wachlarz instrumentów i wspaniałe warunki do pracy z osobistymi celami, wzrostem personalnym i osiągnięciem sukcesu.
Find out more!
2467

Grzechy recenzenta kodu
8 maj 2017
Przegląd kodu (Code review) jest wspaniałą rzeczą, która jak wszystkie inne dobre rzeczy robione źle, może przynieść wiele szkód. Mimo wszystko, nie ma powodu do obaw, ponieważ poniżej znajdziesz listę rzeczy, których należy unikać, aby uzyskać najlepsze rezultaty podczas przeglądu kodu.
Find out more!
2328

Praktyczne zasady dotyczące kształcenia w 2016 roku
17 sier 2016
W 1896 roku włoski ekonomista Vilfredo Pareto sformułował zasadę 20/80, mającą od tej pory szerokie zastosowanie w wielu dziedzinach życia. Głównym założeniem zasady jest stwierdzenie, że 80% rezultatów wywołane jest przez 20% przyczyn. Innymi słowy, 20% Twoich wkładów generuje 80% Twojego przychodu. To nie tylko główna zasada w biznesie, lecz także praktyczny i skuteczny sposób na osiągnięcie swoich celów związanych z kształceniem w 2016 roku.
Find out more!
2250