PL News & Events | Strona 2

Aktualności
Więcej informacji o IT&C w artykułach od ekspertów branżowych

Top pięć błędów programowania w Java
28 kwi 2017   
Wszyscy popełniają błędy. Nawet bardzo doświadczeni programiści popełniają błędy. Czasami to się zdaża z powodu nieuwagi czy niejasnego interfejsu API. Jednakże te błędy występują rzadko. Najbardziej powszechne błędy w programowaniu świadczą o niedostatecznej więdzy czy umiejętności.
Tester kontra Programista - część 2
28 gru 2016   
We wcześniejszym artykule wspominaliśmy o relacjach między testerami i programistami oraz opisaliśmy różne strategie pomocne w komunikacji i osiągnięciu konstruktywnej informacji zwrotnej, głównie w odniesieniu do tzw. umiejętności "miękkich". Druga część poświęcona jest wskazówkom i poradom, które pomogą w udoskonaleniu aspektu technicznego informacji zwrotnej.
Testowanie dostępności: Zaburzenie rozpoznawania barw (Ślepota barw)
11 wrz 2018   
Testowanie dostępności jest jednym z rodzajów testów użyteczności. Jego celem jest zapewnienie, że nasz produkt jest przyjazny i łatwy w użyciu dla użytkowników, w tym dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności i specyficznymi cechami percepcji. Mogą to być problemy z percepcją wzrokową, słyszeniem lub ograniczoną mobilnością rąk. Niestety te osoby są często lekceważone, zaniedbywane.
Dynamic Systems Development Method
7 cze 2017   
Po dość długiej przerwie chciałbym podzielić się podejściem, którego używamy przy szybkim opracowaniu MVP lub podczas startu nowego projektu dla klientów, którzy chcą przyspieszyć swój biznes przy pomocy precyzyjnych, planowych i ciągłych innowacji przy użyciu automatyzacji programowej.
Typowe błędy początkujących testerów - część 2
28 mar 2018   
W pierwszej części artykułu mówiliśmy o pisaniu właściwego opisu summary defektu. W drugiej części zwrócimy uwagę na jeszcze kilka wskazówek i trików, które pomogą w pisaniu lepszego summary defektu.
Możliwe sposoby projektowania aplikacji mobilnych
8 list 2017   
Niniejszy artykuł porusza temat dostępnych metod projektowania aplikacji mobilnych. Na czas obecny istnieją dwie najbardziej rozpowszechnione platformy: iOS i Android. Niestety, popularność Windowsa waha się na granicy błędu.
Czym jest Agile Life Planning: Zarządzanie osobistymi celami w Agile
23 paź 2017   
Agile to nie tylko modne słowo i nie tylko zbiór zasad tworzenia oprogramowania. Wierzę, że metodyki zwinnego wytwarzania oprogramowania zapewniają także szeroki wachlarz instrumentów i wspaniałe warunki do pracy z osobistymi celami, wzrostem personalnym i osiągnięciem sukcesu.
Typowe błędy początkujących testerów - część 1
6 mar 2018   
Ucząc ludzi którzy robią swoje pierwsze kroki w zawodzie QA, regularnie napotykam te same typowe błędy, przez nich popełniane. W tym artykule chciałabym przeanalizować niektóre z nich i udzielić porad, jak można takich typowych błędów unikać.
Grzechy recenzenta kodu
8 maj 2017   
Przegląd kodu (Code review) jest wspaniałą rzeczą, która jak wszystkie inne dobre rzeczy robione źle, może przynieść wiele szkód. Mimo wszystko, nie ma powodu do obaw, ponieważ poniżej znajdziesz listę rzeczy, których należy unikać, aby uzyskać najlepsze rezultaty podczas przeglądu kodu.
Uczestnicy i klienci procesu testowania, część 2
10 paź 2017   
W pierwszej części artykułu przyjrzeliśmy się różnym uczestnikom zaangażowanym podczas procesu testowania, a także ich punktom widzenia na koncepcję jakości. W niniejszej części przyjrzymy się, w jaki sposób kontrola jakości wpływa na innych uczestników procesu wytwórczego.

Masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami
Thank you!
The form has been submitted successfully.