Aktualności

Więcej informacji o IT&C w artykułach od ekspertów branżowych

Dlaczego Scrum nie działa (I co możemy z tym zrobić)

14.02.2019   
Scrum to najbardziej popularny Agileowy framework. Koniec kropka. Jeśli spojrzymy na VersionOne 11th State of Agile report, Scrum jest praktykowany przez 58% respondentów (68% jeśli zsumujemy Scrum i Scrum/XP hybrid).

Spraw, aby twoje spotkania były wspaniałe (znów)

07.02.2019   
Kiedy myślimy o zmianie kultury organizacyjnej, najpierw przychodzi nam na myśl duży projekt, wiążący się z ogromnym nakładem pracy na wszystkich poziomach organizacyjnych. Wynika to z faktu, że kultura jest bardzo złożonym i niezawodnym systemem, więc naprawdę trudno ją zmienić.

Zaufanie w Zespole. Jak utrzymać zaufanie.

29.01.2019   
Na zakończenie naszej dyskusji na temat zaufania, chciałbym omówić główne zasady, którymi powinien kierować się menedżer, aby budować w ramach projektu środowisko pracy oparte na zaufaniu.

Zaufanie w Zespole. Jak rozwija się zaufanie.

23.01.2019   
Rzućmy okiem na etapy rozwoju grupowego Tuckmana i dowiedzmy się, w jaki sposób powinno się tworzyć zaufanie w zespole. Co powinien zrobić manager, aby przejść przez ten proces szybciej oraz bardziej efektywnie?

Zaufanie w Zespole. Co wpływa na zaufanie

17.01.2019   
Zaczniemy od czynnika, który ogólnie pomaga w budowaniu zaufania lub rzeczy, które mogą na nie wpływać.

Zaufanie w Zespole: Mity

17.12.2018   
W drugiej części naszej serii artykułów o Zaufaniu w Zespołach, przyjrzymy się niektórym mitom związanym z tą koncepcją.

Remote Management. Harmonogram Pracy

14.12.2018   
Ta rada może wydawać się głupia - każdy ma umowę o pracę, w której podaje się godziny pracy. Po co tworzyć harmonogram pracy? Jednak jesteśmy w branży IT, gdzie pojęcie elastycznego harmonogramu jest dość popularne. Ktoś komunikuje się z klientami wieczorem, ktoś zaczyna pracę wcześnie rano, ponieważ musi zabrać dzieci do przedszkola, ktoś pracuje rano i wieczorem, a z jakiegoś powodu opuszcza biuro w czasie przerw na lunch. W zespole rozproszonym kolejnym czynnikiem jest różnica czasu między lokalizacjami. W związku z tym harmonogram pracy i śledzenie / zrozumienie dla każdego członka zespołu stają się bardzo ważne.

Zaufanie w Zespole: Dlaczego je potrzebujemy oraz jak je zbudować

07.12.2018   
Podczas szkolenia menedżerów jakiegokolwiek szczebla (od liderów mniejszych zespołów do menedżerów projektów/programów), większość trenerów skupia się na przeróżnych kompetencjach menedżerskich, takich jak umiejętność ustalania celów, planowanie, efektywna komunikacja itd. oraz na ogólnych pojęciach takich jak przywództwo oraz zarządzanie.

Remote Management - Zasady

28.11.2018   
Omówmy teraz kilka podejść, które mogą być wykorzystane przez menedżera, aby odpowiednio współpracować z członkami zespołu rozproszonego po różnych lokalizacjach. Podejścia te mają pomóc pracownikom w zrozumieniu, czego się od nich oczekuje, a menedżerowi - jak to osiągnąć.

Budowanie Kultur Coachingowych część 2

20.11.2018   
W naszym pierwszym artykule przyjrzeliśmy się niektórym kluczowym pomysłom dotyczącym coachingu. Teraz, budując Kulturę Coachingu, będą pewne punkty sprzedażowe do rozważenia. Rzućmy na nie okiem.

1 2 3 4 5
Luxoft Warsaw - Warsaw Spire, plac Europejski 1, 00-844 Warszawa
Dimitrie Pompeiu nr 5-7 , building C, Et. 5, sect 2, Bucharest, 014459

Contact phone:

021 371 4858
Luxoft Poland Wroclaw - Silver Tower pl. Konstytucji 3-go Maja 3 50-048 Wroclaw
Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 25, Quattro Business Park Five, 31-476 Kraków, Poland

Contact phone:

+48 122110650
Success
Thank you!
Your request has been recieved.