Kod: SS-070
Czas trwania: 16 godzin
Czas trwania: 16 godzin
Opis szkolenia
Dobry start jest istotny, bez względu na to czy mówimy o konkursie, nowej pracy czy wyjeździe do nowego kraju. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces, musisz być zorientowany w swojej nowej sytuacji. Ten warsztat prezentuje początkującym menedżerom niezbędne narzędzia do dobrego startu w nowej roli.Nowa rola w firmie to wyzwanie: zmieniają się cele, zmieniają się stosunki, i trzeba posługiwać się nowymi narzędziami. Do skutecznej nawigacji na tych wzburzonych wodach potrzebny jest dobry kompas.
Dla początkującego menedżera szkolenie jest kompasem: daje Ci wyczucie kierunku i odpowiedni kurs żeby dotrzeć do celu podróży. Dowiesz się więcej o sobie i nauczysz się podstawowych technik zarządzania i narzędzi do zastosowania w nowej pracy. Będzie także miejsce gdzie mozna zadawać pytania oraz wyrażać swoje obawy. To dobre rozpoczęcie podróży!
Plan szkolenia
- Podstawowe podejścia kierownicze/zarządcze
- Ocena własnego stylu
- Umiejętności komunikacji
- Nawiązanie stosunków ze swoim zespołem
- Zarządzanie konfliktami
- Delegowanie
- Narzędzia do zarządzania skutecznością pracy
Cele
Po ukończeniu tego kursu uczestnicy będą mogli:- odkryć zmiany, zachodzące podczas zmiany roli na menedżerską
- uzyskać lepsze zrozumienie swojego stylu przywództwa
- używać nowych technik komunikowania
- pracować z ludźmi po to, aby osiągać rezultaty
- skutecznie delegować zadania
Grupa docelowa
- Kierowników zespołów/menedżerów bez wcześniejszego doświadczenia menedżerskiego.