Programowanie na platformie Java SE. Początkujący

Programowanie na platformie Java SE. Początkujący

Na tym kursie uczestnicy zdobędą podstawowe umiejętnoąści i wiedza, które pozwolą im zająć się opracowaniem na platformie Java SE.
Kod: JVA-007
Czas trwania: 40 godzin

Opis szkolenia

W tym kursie znalazły się podstawowe umiejętności i wiedza, które pozwolą słuchaczom zająć się opracowaniem na platformie Java SE.

Kurs analizuje wszystkie specyficzne tematy dotyczące programowania w Java, od podstaw UML do implementacji programowania obiektowego w Java. Szczególny nacisk będzie położony na podstawy składni oraz kluczowe praktyki w programowaniu obiektowym.

Plan szkolenia

1. Wprowadzenie do platformy Java
  • Historia
  • Cele platformy
  • Koncepcja platformy
  • Wersjonowanie
  • Specyfikacje Java
  • Przegląd JDK
  • Programowanie i uruchamianie
  • Pisanie komentarzy w JavDoc
2. Podstawy programowania obiektowego
  • Paradygmaty programowania
  • Klasy i obiekty
  • Dziedziczenie
  • Polimorfizm
  • Widoczność
3. Wprowadzenie do UML
  • Zadania UML
  • Typy diagramów
  • Diagramy klas
  • Diagramy stanów
  • Diagramy sekwencji
  • Przegląd innych typów diagramów
4. Struktura aplikacji Java
  • Opis klasy
  • Koncepcja aplikacji Java
  • Praca z egzemplarzem klasy
  • Przykład
  • Pojęcie classpath
  • Praktyka
  • Pakiety
  • Archiwa Java
  • Praktyka
  • Modyfikacja aplikacji Java z dwóch klas
  • Dzielenie klas na pakiety
  • Archiwizacja jednego pakietu
  • Uruchamianie
5. Typy proste, operatory, kontrola przepływu
  • Gdzie wykorzysuje się podstawowe typy
  • Deklaracja zmiennych i ich inicjalizacja
  • Typy proste
  • Podstawowe typy
  • Operatory w Java
  • Rozgałęzianie
  • Cykle
  • Parametry metod
6. Implementacja programowania obiektowego w Java
  • Przesłonięcie (overriding) metody
  • Dziedziczenie
  • Polimorfizm
  • Modyfikator final
  • Konstruktory
  • Typ wyliczeniowy (enum)
  • Kontekst statyczny
  • Abstrakcje
  • Zasady projektowania
  • Klasy parametryzowane (generics)
7. Składnia Java - tematy zaawansowane
  • Asercje
  • Klasy wewnętrzne
  • Kompatybilność z poprzednimi wersjami platformy
8. Wyjątki:
  • Obsługa wyjątków
  • Blok try-catch-finally
  • Typy wyjątków
  • Wyrzucenie wyjątku z metody
  • Technika "rethrow"

Cele

Po zakończeniu nauczania słuchacze będą mogli:
  • generować dokumentację JavaDoc;
  • czytać podstawowe typy diagramów UML;
  • programować i uruchamiać aplikacje Java;
  • wykorzystać w aplikacjach typy proste i obiektowe;
  • wykorzystać w aplikacjach kluczowe instrukcje języka;
  • wykorzystać w aplikacjach klasy i interfejsy abstrakcyjne;
  • stosować kluczowe zasady projektowania i wzorce projektowe w projektowaniu aplikacji;
  • wykorzystać asercje w aplikacjach;
  • wykorzystać wewnętrzne klasy w aplikacjach;
  • wykorzystać mechanizm wyjątków w aplikacjach .

Grupa docelowa

  • Młodsi programiści Java, pracujący na platformie Java SE.
  • Programiści, pracujący z innymi językami i na innych platformach bez doświadczenia z językiem Java.

Harmonogram w Online Cennik
Zapisz sie na nastepny kurs
+
Wczesniejsza rejestracja gwarantuje priorytet. Powiadomimy panstwa o nastepnym zaplanowanym szkoleniu na ten temat.
Online 3300 zł
Bucharest 3300 zł
Kraków 3300 zł
Wroclaw 3300 zł

Uprzejmie informujemy, że płatność za każde szkolenie będzie realizowana w lokalnie obowiązującej walucie. Jednocześnie informujemy, że podane ceny mogą ulec zmianie w zależności od lokalizacji szkolenia oraz trybu jego realizacji. Do ceny netto widocznej przy wybranym szkoleniu należy doliczyć 23% podatku VAT.

JVA-007 +0+JVA-00757622

Zarejestruj się na następne szkolenie

* - Wymagane pola
Imię*
Nazwisko*
Firma
Email*
Preferred Location
Numer telefonu*
Twój komentarz
Masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami
Thank you.
Your request has been received.