Kod: OFFICE-010
Czas trwania: 15 godzin
Czas trwania: 15 godzin
Opis szkolenia
Szkolenie obejmuje opanowanie zaawansowanych funkcji programu MS Excel, w tym wiedzę na temat zarządzania skoroszytami, przygotowania ich do współpracy, wypełniania komórek danymi, formatowania warunkowego i sprawdzania poprawności danych, stosowania zaawansowanych formuł i analizy danych, tworzenia makr, tworzenia/modyfikowania zaawansowanych wykresów oraz tabel przestawnych w programie MS Excel.Oczekuje się, że uczestnicy wykażą się znajomością prawidłowego wykorzystania zaawansowanych funkcji MS Excel i umiejętnością samodzielnego wykonywania zadań. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą mogli potwierdzić swoje umiejętności zdając egzamin certyfikacyjny MO-201.
Plan szkolenia
1. Zarządzanie opcjami i ustawieniami skoroszytu• Zarządzanie skoroszytami
• Przygotowanie skoroszytów do współpracy
• Stosowanie i konfigurowanie opcji językowych
2. Zarządzenie i formatowanie
• Wypełnianie komórek na podstawie istniejących danych
• Formatowanie i sprawdzanie poprawności danych
• Stosowanie zaawansowanego formatowania warunkowego i filtrowania
3. Tworzenie zaawansowanych formuł i makr
• Wykonywanie operacji logicznych w formułach
• Wyszukiwanie danych przy pomocy funkcji
• Stosowanie zaawansowanych funkcji daty i czasu
• Analizowanie danych
• Rozwiązywanie problemów z formułami
• Tworzenie i modyfikacja prostych makr
4. Zarządzanie zaawansowanymi wykresami i tabelami
• Tworzenie i modyfikowanie zaawansowanych wykresów
• Tworzenie i modyfikowanie tabel przestawnych
• Tworzenie i modyfikowanie wykresów przestawnych